تبلیغاتمشاهده همه ویدئوهاتبلیغاتتبلیغات

«ایندا»، قایقی تفریحی و ۱۲۰ متری با طراحی متحولشونده است که با باز شدن دیوارههایش، بزرگترین پارک ساحلی جهان را در سطح آب ایجاد میکند.
دنیای قایقهای تفریحی لوکس با معرفی یک طرح مفهومی شگفتانگیز به نام «ایندا» (Indah)، به معنای «زیبا» در زبان «مالایی»، وارد مرحله جدیدی شده است. این مگایات ۱۲۰ متری با یک ویژگی منحصربهفرد، تعریف جدیدی از تعامل با اقیانوس ارائه میدهد؛ طراحی متحولشونده که دیوارههای پشتی کشتی را مانند دم یک پرنده باز میکند و وسیعترین پارک ساحلی متحرک جهان را پدید میآورد. (Yanko Design)
عکاس: نامشخص / Yanko Designطرح نوآورانه ایندا به سرنشینان اجازه میدهد تا به جای محبوس ماندن در دیوارههای کشتی، ارتباطی عمیق و بیواسطه با طبیعت و آبهای اطراف برقرار کنند. این مکانیزم هوشمندانه، فضای قابل استفاده در سطح آب را به شکل چشمگیری افزایش میدهد.
مگایات ایندا با بدنهای از فولاد و روبنای آلومینیومی، ظرفیت پذیرایی از ۲۴ مهمان در ۱۲ کابین مجلل و ۳۲ خدمه را دارد. فضای داخلی عظیم ۵,۵۰۰ تنی آن شامل امکاناتی نظیر سالن ورزشی، سونا و یک سوئیت اختصاصی برای مالک است که مستقیما به بالکن عقبی کشتی متصل میشود. همچنین امکان افزودن یک سکوی هلیکوپتر به همراه آشیانه نیز برای خریدار فراهم است.
عکاس: نامشخص / Yanko Designطراحان کشتی ایندا جنبههای زیستمحیطی را نیز در نظر گرفتهاند. این کشتی برای حرکت از موتورهای الکتریکی کوچک و کممصرف بهره میبرد و سطح آن با پنلهای فتوولتائیک برای جذب انرژی خورشیدی پوشیده شده است. توربینهای بادی عمودی نیز به تامین انرژی پاک در این شناور کمک میکنند. این مگایات مفهومی با حداکثر سرعت ۲۴ گره دریایی (حدود ۴۴ کیلومتر بر ساعت)، تجربهای بینظیر از سفرهای دریایی لوکس و در عین حال آگاهانه را نوید میدهد.
عکاس: نامشخص / Yanko Designاگر میتوانستید با این قایق تفریحی به یک نقطه از جهان سفر کنید، مقصد شما کجا بود؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران کجارو در میان بگذارید.
منبع عکس کاور: Yanko Design | عکاس: نامشخص
بیشتر بخوانید:باشکوهترین کشتیهای مسافربری تاریخ؛ رقابت بیپایان بر سر امواجمطالعه '707 آبان 04
همه چیز درباره کشتیهای کروز؛ لذت سفرهای لوکس دریاییمطالعه '1413 آبان 03
مقاله رو دوست داشتی؟لایکنظرت چیه؟ارسال نظربوکمارکاشتراکگذاری
پوریا محمدی پیونددنبال کردن
داغترین مطالب روزلینک منبع

